To officemall.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιουργήθηκε το 2012 . Για την δημιουργία του κινητοποιήθηκαν ανθρώποι απο όλα τα επίπεδα του ηλεκτρονικού εμπορίου (web designers,αγοραστές,επιχειρηματίες) με μοναδικό σκοπό την δημιουργία ενός εύχρηστου ηλεκτρονικού καταστήματος που θα καλύπτει όλες τις αναγκές σε γραφική ύλη,αναλώσιμα και εξοπλισμό γραφείου ενός μικρού ή οικιακού γραφείου(SOHO) ή του φοιτητή του σπουδαστή και του μαθητή.
Με μια πλειάδα προοιόντων σε κάθε κατηγορία,θα βρείτε σε έμας ολές τις λύσεις για την ανάγκη που θέλετε να καλύψεται, λύσεις τις οποίες προτείνουμε όχι απλά για να δηλώνουμε οτι διαθέτουμε κάποιες χιλίαδες κωδικών, αλλά λύσεις τις οποίες έχουμε δοκιμάσει και ξέρουμε οτι ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις σας.
Για το λόγο αυτό στο δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα θα βρίσκεται πάντα τις καλύτερες προιοντικές προτάσεις στις καλύτερες τιμές και θα γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι τα χρήματα που δίνετε είναι το αντίτιμο για το ίδιο το προϊόν και όχι το κόστος ενοικίων, βιτρινών, πολυάριθμου προσωπικού και λοιπών άλλων παροχών.
Όσον αφορά το ζήτημα της αξιοπιστίας των προιόντων μας είμαστε σίγουρα οτι θα είστε 100% ικανοποιημένοι τόσο για την αξιοπιστία των προιόντων που σας παραδίδουμε(με δυνατότα δωρεάν αντικατάστασης ελλατωματικών.)
Το officemall.gr σας ενημερώνει για την διαθεσιμότητα των προιόντων τα αποία απεικονίζονται στο site μας, καθώς και για τις ημέρες παράδοσης της παραγγελίας σας, ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις(ελλειψέων ή καθυστέρησης) θα ενημέρωθειτε απο το customers care τηλεφωνικά ή με email. Προσφέρουμε ενναλλακτικούς τρόπους αποστολής μεταφορική εταιρία, courier η παραλαβή απο 2 διαφορετικές διευθύνσεις στην Αττική ( Γαλάτσι & Αχαρνές), με γνώμονα πάλι εσάς προσπαθούμε να κρατήσουμε την επιβάρυνση σε μεταφορικά πολύ χαμηλά και επίσης σας την κάνουμε δώρο για συγκεκριμένο ύψος παραγγελίας (85€ και πανω για Αθήνα , 150€ και πάνω για την Υπόλοιπη Ελλάδα).Παράλληλα όμως, γνωρίζοντας την αναγκαιότητα του φυσικού καταστήματος και την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρει, έχουμε ξεκινήσει την δημιουργία ενός δικτύου επιλεγμένων συνεργατών σε διάφορα σημεία της Ελλάδος , το δίκτυο αυτό θα αποτελείται από συνεργαζόμενα βιβλιοχαρτοπωλεία όπου μελλοντικά θα μπορεί να γίνει παραλαβή της παραγγελίας σας, χωρίς επιπλέον χρεώσεις μεταφορικών. Θα ενημερωθείτε από το site μας για περαιτέρω εξελίξεις καθώς και για τον συνεργάτη που βρίσκεται κοντά σας.
Όσον αφορά το θέμα της ασφάλειας των πληρωμών είμαστε σε θέση να σας διαβεβαιώσουμε οτι τα προσωπικά σας δεδομένα δεν κρατούνται απο εμάς και η συναλλαγή παραπεμπαιτε απ'ευθειας σε συνεργαζόμενη τράπεζα η οποία αναλαμβανει την διαδικασάι του clearing της πιστωτικής σας κάρτα. Εναλλακτικά προσφέρουμε συναλλαγές με paypal, αντικαταβολή μετρητών και τραπεζική κατάθεση.
Τέλος θα θέλαμε να τονίσουμε ότι οποιαδήποτε παρατήρηση ή ένσταση έχετε θα ήταν χαρά μας να την μοιραστείτε μαζί μας, επικοινωνώντας στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή τηλεφωνικά στο 210 2401909.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Ο Δικτυακός τόπος officemall.gr αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες.
ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΚΑΡΤΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ SSL
ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του officemall.gr και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, ηλεκτρονική διεύθυνση, κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του officemall.gr, προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα officemall.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του officemall.gr τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα officemall.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης.
Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Για την δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση η εταιρίας μας σας παρέχει τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
1. Εξώφληση με την Παραλαβή
Παραλάβετε την παραγγελίας σας από τις κεντρικές αποθήκες μας, Δευτέρα έως Παρασκευή 8:30 με 15:30 & Σάββατο 10:00 με 14:00 Αγ.Τριάδος 104 & Μίνωος 3 ,13671 Αχαρναί Αθήνα και εξόφληση με την παραλαβή.
Δείτε στο link χάρτη της περιοχής
{phocamaps view=map|id=1}
2. Με την πιστωτική σας κάρτα μέσω του ασφαλούς συστήματος συναλλαγών της Τραπέζης Eurobank (δεκτές πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και Diners)
3. Με αντικαταβολή στον μεταφορέα της εταιρίας μας ή στην εταιρία ταχυμεταφορών Γενική ταχυδρομική.
Όταν η παράδοση γίνεται από την Γενική ταχυδρομική η αντικαταβολή χρεώνεται 5€ στο συνολικό κόστος παραγγελίας για δέματα μέχρι 3 kgr ανεξάρτητος προορισμού, κάθε επιπλέον Kgr επιβαρύνεται με 1,10€
Για τις αποστολές που χρησιμοποιείται πρακτορείο μεταφορών (ογκώδης αποστολές εκτός νομού Αττικής) δεν ισχύει η αντικαταβολή και η εξόφληση πρέπει να γίνει με πιστωτική κάρτα ή με έμβασμα ή με PayPal
4. Μέσω του ασφαλούς συστήματος πληρωμών PayPal.
Το σύστημα PayPal είναι το ασφαλέστερο σύστημα συναλλαγών στο κόσμο. Ανήκει σε ένα παγκόσμιο οργανισμό και χιλιάδες χρήστες των εμπιστεύονται Για τις συναλλαγές τους. Μάθετε περισσότερα στη σελίδα του οργανισμού https://www.paypal.com/gr
5. Με κατάθεση (έμβασμα) στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
• Τράπεζα Πειραιώς : 5149 033656 183 IBAN :GR7701721490005149033656183
• Eurobank : 0026.0273.94.0201354673 ΙBAN :GR8902602730000940201354673
• ΕΘΝΙΚΗ : 091 20267753 ΙBAN :GR4901100910000009120267753
Δικαιούχος : ΦΑΔΑΚΗ ΧΡ.
Αποστέλλετε το αποδεικτικό κατάθεσης με fax στο 210 2444127 αναγράφοντας και κάποιο αναγνωριστικό στοιχείο ΠΧ αριθμός παραγγελίας ή επωνυμία χρέωσης και θα σας αποστείλουμε την παραγγελία σας. Εάν η πληρωμή γίνει μέσω e-banking , μπορείτε να μας στείλετε το ηλεκτρονικό αποδεικτικό κατάθεσης μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Προσοχή σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις τα παραστατικά που εκδίδονται προς ιδιώτες & επιτηδευματίες και η αξία τους ξεπερνά τα 500€ Πρέπει να εξοφλούνται μόνο με τραπεζική κατάθεση ή χρέωση πιστωτικής κάρτας.
EΠΙΣΤΡΟΦΕΣ – ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Η εταιρία μας σας δίνει το δικαίωμα επιστροφής προϊόντων εντος εικοσι(20)ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Οι επιστροφές προϊόντων διαχωρίζονται σε ελαττωματικά και μη ελαττωματικά
Όσον αφορά τα Ελαττωματικά προϊόντα :
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα τα οποία είναι κακής ποιότητας, Φθαρμένα ή χαλασμένα, η για οπουδήποτε λογω έχουν αποσταλεί από λάθος δικό μας, (λάθος τιμολόγηση, λάθος ποσότητας λάθος μέγεθος κλπ).
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η εταιρία υποχρεώνεται στην αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων εφόσον ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις
• Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρία μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω Email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και έχετε δηλώσει ότι έχετε ελαττωματικά προϊόντα εντος 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
• Το προς αντικατάσταση προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί δεν έχει υποστεί φθορές από χρήση και η συσκευασία του να είναι σε άριστη κατάσταση.
• Το προς αντικατάσταση προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (απόδειξη ή τιμολόγιο)
Εφόσον το προς αντικατάσταση προϊόν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις τότε μπορείτε να το στείλετε στης έδρα μας και εμείς θα το αντικαταστήσουμε με το σωστό χωρίς καμία περαιτέρω επιβάρυνση για εσάς(μεταφορικά έξοδα παραλαβής και αποστολής βαραίνουν την εταιρία μας)
Όσον αφορά τα ΜΗ Ελαττωματικά προϊόντα :
ΜΗ Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα τα όποια δεν έχουν κανένα ελάττωμα , καμία φθορά εξωτερική ή εσωτερική και έχουν αποσταλεί σωστά από εμάς και σύμφωνα με την παραγγελία σας
Σε αυτή την περίπτωση που εσείς για κάποιο λόγο θελήσετε την αντικατάσταση ενός τέτοιου προϊόντος η εταιρία μας σας δίνει την δυνατότητα αρκεί να ισχύουν οι παρακάτω προϋποθέσεις
• Έχετε επικοινωνήσει με την εταιρία μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω Email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και έχετε δηλώσει ότι επιθυμείτε την αλλαγή προϊόντος εντος 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
• Το προς αντικατάσταση προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί δεν έχει υποστεί φθορές από χρήση και η συσκευασία του να είναι σε άριστη κατάσταση.
• Το προς αντικατάσταση προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν την συναλλαγή (απόδειξη ή τιμολόγιο). Εφόσον το προς αντικατάσταση προϊόν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις τότε μπορείτε να το στείλετε στην έδρα μας και εμείς θα το αντικαταστήσουμε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν της αρέσκειας σας.
Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά έξοδα της παραλαβής και της αποστολής του νέου. Σε περίπτωση που το προϊόν ελαττωματικό ή μη δεν έχει επιστραφεί προς αντικατάσταση εντός είκοσι(20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τότε η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει καμία αντικατάσταση.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Mε την παραλαβή της παραγγελίας σας από εμάς θα σας σταλεί ενημερωτικό email για τη παραλαβή της παραγγελίας σας, καθώς και για το σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρίσκεται, καθώς και για τον αριθμό καταχώρησης που έχει πάρει, μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελία σας βάση του αριθμού καταχώρησης εδώ.
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Πριν την ολοκλήρωση της , κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να σταματήσετε χωρίς κάποια περαιτέρω διαδικασία.
• Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία και δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 2401909 και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας
• Εάν έχετε παραλάβει τα προϊόντα της παραγγελία σας και επιθυμείτε ωστόσο την ακύρωση της παραγγελίας σας επικοινωνήστε μαζί μας στο 2102401909 ή μέσω email : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. εξηγώντας μας τους λόγους της ακύρωσης και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Το officemall.gr σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής χρημάτων, εάν για οποιαδήποτε λόγω δεν επιθυμείτε να παραλάβετε μια παραγγελία που έχετε ήδη εξοφλήσει ή για κάποιο λόγω δεν επιθυμείτε αλλαγή των ελαττωματικών εμπορευμάτων με νέα, τότε μπορείτε αφού μας ενημερώσετε με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. εξηγώντας μας σαφώς τους λόγους της απόφασής σας να πάρετε τα χρήματα σας πίσω. Απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη τραπεζικού λογαριασμού στις συνεργαζόμενες με εμάς τράπεζες. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία επιστροφής χρημάτων ολοκληρώνεται σε περίπου 15 ημέρες.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
Για την παραλαβή των παραγγελιών σας η εταιρία μας χρησιμοποιεί δικά της μεταφορικά μέσα καθώς και εταιρίες courier, οι χρεώσεις φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:
Περιοχή
|
ΜΙΚΡΟ ΔΕΜΑ ΕΩΣ 3KGR
|
ΔΕΜΑ 3-5 Kgr με courier
|
ΔΕΜΑ 5 kgr και ανω *
|
Εντος ορίων νομού Αττικής
|
5€
|
7€
|
7€
|
Υπόλοιπη Ελλάδα
|
5€
|
7€
|
10€
|
Δυσπρόσιτες περιοχές
|
9,40€
|
14,40€
|
15€
|
*Οι παραγγελίες άνω των 5 Kgr για τα όρια του νομού Αττικής εκτελούνται από μεταφορικά μέσα της εταιρίας μας, για την υπόλοιπη Ελλάδα μόνο με μεταφορική εταιρία. Απαιτούνται για την παράδοση 2-3 εργάσιμες ημέρες.
Δωρεάν Παράδοση:
Εντός ορίων νομού Αττικής για παραγγελίες άνω των 85€
Υπόλοιπη Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 150€ (με μεταφορική εταιρία)
ΔΙΑΦΟΡΑ
Εκπτωτικά κουπόνια & Προσφορές
Όλα τα εκπτωτικά κουπόνια και οι προσφορές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας, αφορούν ΜΟΝΟ ONLINE παραγγελίες, για τηλεφωνικές ή άλλες παραγγελίες(fax,email κλπ)δεν ισχύουν.
Διαθεσιμότητα
Όλα τα είδη τα οποία εμφανίζονται στο δικτυακό τόπο ofiicemall.gr εμφανίζουν ένδειξη για την διαθεσιμότητα τους και το χρόνο αποστολής τους, με αυτό τον τρόπο είσαστε άμεσα ενημερωμένοι για το ποια είναι άμεσα διαθέσιμα και ποια μπορούν να παραδοθούν σε συγκεκριμένη ημερομηνία.
Εάν για οπουδήποτε λόγω κάποιο προϊόν δεν μπορεί να φορτωθεί στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που αναφέρει, εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email ή και τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε για την νέα ημερομηνία παράδοσης, εάν κρίνετε ότι δεν σας εξυπηρετεί μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εάν αυτή έχει πληρωθεί, τα χρήματα σας θα επιστραφούν εντός 15 ημερών σε τραπεζικό λογαριασμό των συνεργαζόμενων με εμάς τραπεζών.
Ανωτέρα βία
Εάν για λόγους ανωτέρας βίας(απεργίες, συγκεντρώσεις-κινητοποιήσεις,άσχημες καιρικές συνθήκες κλπ), η παραγγελία σας δεν μπορεί να εκτελεστεί, θα σας ενημερώσουμε μέσω email για την πιθανή ημερομηνία παράδοσης, και θα περιμένουμε από εσάς επιβεβαίωση, για την ολοκλήρωση της αποστολής.
Οργανωμένο έγκλημα
Ο δικτυακός τόπος officemal όπως προαναφέρεται και στις σελίδες ασφάλεια συναλλαγών και προσωπικά δεδομένα κάνει τα πάντα για να προστατέψει τα προσωπικά σας δεδομένα, χρησιμοποιώντας ότι είναι τεχνολογικά εφικτό για την προστασία τους, ωστόσο εάν το officemall.gr υποστεί οργανωμένη επίθεση hacker δεν φέρει καμία ευθύνη εάν κλαπούν προσωπικά δεδομένα.
Βεβαία ακόμα και αυτό να γίνει οι χρήστες πιστωτικών καρτών είναι διασφαλισμένοι γιατί τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών δεν τηρούνται στα δικά μας αρχεία αλλά στον server της Τραπέζης Πειραιώς.
Newsletters
Κατά την διαδικασία εγγραφή σας, δίνεται η δυνατότητα λήψης των ενημερωτικών μας φυλλαδίων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η επικοινωνία μας με τους πελάτες μας καθώς και η γνωστοποίηση προσφορών και παροχών. Εάν για οποιοδήποτε λόγω δεν επιθυμείτε να λαμβάνεται το ενημερωτικό μας δελτίο, μπορείτε να διακόψετε την λήψη του εδώ
Νομικό πλαίσιο
Η λειτουργία του officemall.gr πραγματοποιείται σύμφωνα με την ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και διέπεται από τον νόμο περί προστασίας καταναλωτών (Ν.251/1994) που ρυθμίζει θέματα πωλήσεων από απόσταση.
Το officemall.gr διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των παρόντων όρων, για κάθε διαφορά υπεύθυνα σε κάθε περίπτωση τα δικαστήρια Αθηνών
Στοιχειά Εταιρίας
ΦΑΔΑΚΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Χαρ.Τρικούπη 49
11147 Γαλάτσι Αθήνα
ΑΦΜ: 105507442
ΔΟΥ: Γαλατσίου
ΤΗΛ: 211 0125429
Fax : 211 0125430